Polityka zwrotu towaru lub odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru, bez konieczności podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić dołączony do przesyłki formularz zwrotu lub i wysłać je na podany adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Biolive Innovation Sp. z o.o. ul.Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin
Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, gratisy oraz paragon lub fakturę.
W przypadku chęci odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną należy przesłać oświadczenie woli w formie maila na adres biuro@bioliveinnovation.pl.
Termin do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia: w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.
Termin do odstąpienia od umowy o świadczenie usług droga elektroniczną wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, zwraca się Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności za zakupiony i zwracany towar/usługę, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonuje się przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Klient odpowiadają tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego www.llamazing.pl prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku: Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej w trakcie trwania sezonowych akcji promocyjnych (np. „Black Friday”) Klient może odstąpić jedynie od całości Zamówienia.
Polityka reklamacji
Sklep jest zobowiązany oraz dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi towar oraz realizować usługi bez jakichkolwiek wad. W przypadku zauważania niezgodności towaru/usługi z umową prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza reklamacji zamieszczonego poniżej i odesłania go – wraz z towarem, jeśli dotyczy – na adres:
Biolive Innovation Sp. z o.o., ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin
lub na adres poczty elektronicznej:
biuro@bioliveinnovation.pl
Dołączenie dowodu zakupu ułatwi procedowanie sprawy. Sklep jest zobowiązany do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Prosimy upewnić się, czy w formularzu reklamacji wpisali Państwo prawidłowe dane kontaktowe – abyśmy mogli sprawnie i bezproblemowo poinformować Państwa o zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji. Więcej szczegółów o procesie reklamacji znajdziecie Państwo w Regulaminie Sklepu Internetowego, dostępnym nieprzerwanie na www.llamazing.pl